Eerste week in Australië - Reisverslag uit Mount Eliza, Australië van Guido Schrijvers - WaarBenJij.nu Eerste week in Australië - Reisverslag uit Mount Eliza, Australië van Guido Schrijvers - WaarBenJij.nu

Eerste week in Australië

Door: Guido Schrijvers

Blijf op de hoogte en volg Guido

26 April 2017 | Australië, Mount Eliza

Ben nu sinds een week in Australië, de vlucht is erg goed gegaan ook het overstappen ging prima. Op woensdag avond om 17:00 Australische tijd ben ik aan gekomen in Melbourne.

De donderdag en vrijdag ben ik veel met Wendy weg geweest, ze heeft me veel laten zien van de omgeving. Ik heb alle nachten goed kunnen slapen en gelukkig geen last gehad van een jetlag.

Zaterdag zijn we naar de familie gegaan, we hebben met heel de familie bij Huub en Corrie gegeten en s`avonds op de boot van Wendy en Stuart geslapen. De volgende dag zijn we met de boot van uit Melbourne naar Williamstown gevaren, daar was de rest van de familie en hebben op de boot geluncht.

Wendy en Stuart hebben een enorme tuin waar ik al een paar dagen in heb gewerkt en nog erg veel in kan werken, maandag heb ik het gras gemaaid met de zitmaaier.

Donderdag heb ik een kennismakingsgesprek met de manager van het park waar ik stage ga lopen. Vanaf volgende week maandag 1 mei begin ik met mijn stage.

  • 26 April 2017 - 11:13

    Mariska:

    Hey Guido,
    Leuk stukje heb je geschreven, leuk om jou zo te kunnen volgen. Heb je nog meer foto's.

    Groetjes, Mariska

  • 27 April 2017 - 15:42

    Oma:

    Hallo Guido, goed verslag, leuke foto's, ik kijk uit naar de volgende berichten. Groeten van Arie en oma Diny

  • 21 Mei 2017 - 00:14

    Iris De Jonge:

    Hi Guido!
    Ik zit op de Zandhorst met je ouders op bezoek bij Bob en Ingrid. Heb alle foto's gezien en zo te zien heb je het heel erg naar je zin! Je verslagen mogen wel wat uitgebreider ;)
    Ben benieuwd naar je volgende belevingen. Niet alleen je werk ervaringen maar juist ook je vrije tijd dingen. Enjoy daar. We volgens je vanuit Nederland
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Actief sinds 17 April 2017
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 4538

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 26 Augustus 2017

Stage Australië

Landen bezocht: