Begin van mijn stage - Reisverslag uit Mount Eliza, Australië van Guido Schrijvers - WaarBenJij.nu Begin van mijn stage - Reisverslag uit Mount Eliza, Australië van Guido Schrijvers - WaarBenJij.nu

Begin van mijn stage

Door: Guido Schrijvers

Blijf op de hoogte en volg Guido

09 Mei 2017 | Australië, Mount Eliza

Maandag 1 mei ben ik begonnen aan mijn stage. De medewerkers van het groen hadden op mij gewacht om te starten met een paar nieuwe aanleg projecten, dus daar kon ik meteen mee gaan helpen. Een van deze projecten was een scheiding maken tussen een wandelpad en de beplanting, dit hebben we gedaan met bluestone dit zijn grote vierkanten of rechthoekige stenen met een blauwe tint en een natuurlijke uitstraling. Dit project hebben we in de eerste week meteen afgerond.

Het andere project waar we mee bezig zijn is het maken van een gebied waar picknicktafels komen te staan. Dit gebied krijgt twee verschillende niveau's, tegen de uiteindes van de niveau's komen grote oranje kleurige rotsen zodat de uiteindes van het grond niet wegzakken.

Ook heb ik wat onderhoud in het park gedaan zoals het snoeien van verschillende planten en hagen.

In het weekend hebben we bij Wendy en Stuart in de tuin gewerkt, we hebben een paar doden bomen weg gezaagd en we hebben het snoei afval van het laatste anderhalf jaar opgestookt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Actief sinds 17 April 2017
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 4540

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 26 Augustus 2017

Stage Australië

Landen bezocht: