Alweer 2 maanden en 2 weken in Australië - Reisverslag uit Mount Eliza, Australië van Guido Schrijvers - WaarBenJij.nu Alweer 2 maanden en 2 weken in Australië - Reisverslag uit Mount Eliza, Australië van Guido Schrijvers - WaarBenJij.nu

Alweer 2 maanden en 2 weken in Australië

Blijf op de hoogte en volg Guido

30 Juni 2017 | Australië, Mount Eliza

Een week geleden was ik alweer op de helft van mijn periode in Australië, in de laatste paar weken heb ik ook erg veel dingen gedaan en bezocht.
We zijn naar Wilsons prom geweest, dit is bijna het zuidelijkste punt van Australië, we hebben daar veel wandelingen gemaakt over verschillende stranden en in verschillende natuurgebieden. Een van deze stranden was Squeaky Beach, wanneer je over dit strand loopt maakt het zand een piepend geluid.
We zijn ook een lang weekend naar Lorne geweest met de familie, dit is een plaatsje aan de Great Ocean Road. We hadden daar een huis gehuurd voor 3 nachten, dit was een erg groot huis met een goed zicht op de zee en met een spa buiten.
Hier hebben we ook een aantal wandelingen gemaakt naar verschillende watervallen. We hebben een paar keer gesurft en een stuk van de Great Ocean Road gereden.
De week daarna heb ik een weekendje bij Julie en Dean in huis gezeten. We zijn toen zaterdag in de middag naar Melbourne gegaan, ze hebben mij een gedeelte van de stad laten zien. Aan het einde van de middag zijn we naar een Rugby wedstrijd geweest van Melbourne tegen tegen Queensland. De wedstrijd was gewonnen door Melbourne.
Volgende week ga ik aan mijn laatste weekje stage beginnen en dan kan mijn vakantie gaan beginnen.

Ook hebben Tim en ik onze vakantie plannen gemaakt voor als Tim naar Australië komt. We zijn de eerste twee weken van de vakantie in Melbourne, zodat ik Tim het park waar ik gewerkt heb kan laten zien en de omgeving van Melbourne. Daarna vliegen wij naar Queensland waar we eerst vijf dagen met Wendy en Stuart gaan zeilen bij de with sunday islands. daarna gaan we twee weken backpacken van Airlie beach naar Cairns, vanuit Cairns vliegen wij naar Sydney waar we twee dagen verblijven. Van Sydney vliegen we weer terug naar Melbourne waar we dan ons laatste weekje in Australië hebben.


  • 30 Juni 2017 - 10:49

    Ingrid Dijkstra:

    Hoi Guido,
    Wat ontzettend leuk om via deze mail te lezen en zien dat het zo goed gaat met je. Geniet er maar van in dat prachtige land. Doe je iedereen de groeten van ons!
    Knuffels,
    Bob en Ingrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Actief sinds 17 April 2017
Verslag gelezen: 1191
Totaal aantal bezoekers 4546

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 26 Augustus 2017

Stage Australië

Landen bezocht: